%20
Oyunlaştırma 101: Kütüphaneler İçin Oyunlaştırma Fikirleri Ayhan Bozku
ISBN
:
9786258375749
Boyut
:
13,5x21 cm
Sayfa Sayısı
:
264
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2023
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
Türkçe

Oyunlaştırma 101: Kütüphaneler İçin Oyunlaştırma Fikirleri

Yazar
İdeal Kültür Fiyatı
256,00 TL
Liste Fiyatı : 320,00 TL
Taksitli fiyat : 3 x 89,60 TL
%20

Kütüphaneler, tarih boyunca bilginin saklandığı, paylaşıldığı ve aktarıldığı yerler olarak karşımıza çıkar. Ancak dijital dönemin getirdiği hızlı değişimle, kütüphaneler de evrim geçirmeye ve kullanıcılarına daha etkileşimli deneyimler sunmaya başlamıştır. Peki bu etkileşimi en üst düzeye taşımanın yolu nedir? Cevap basit: Oyunlaştırma.

Bu eser, oyunlaştırmanın kütüphanecilikte nasıl uygulanabileceğini, kullanıcı deneyimini nasıl zenginleştirebileceğini detaylı bir şekilde ele almaktadır. Oyunlaştırma modellerinden, farklı kütüphane türlerine özgü oyunlaştırma fikirlerine kadar geniş bir yelpazede konulara değinilmektedir. Kütüphanelerin dijital çağın getirdiği yenilikleri nasıl kucaklayabileceğini, kullanıcıları nasıl daha aktif ve motive edebileceğini bu kitapla keşfedin.

Üniversite kütüphanelerinden, halk kütüphanelerine, çocuk kütüphanelerinden yenilikçi teknolojilere kadar birçok farklı alanı ele alan bu kitap, kütüphanecilere oyunlaştırmanın potansiyelini gösteriyor. Pratik örnekler, uygulama rehberleri ve gerçek deneyimlerle zenginleştirilmiş bölümler sayesinde, kütüphanenizde oyunlaştırmayı nasıl başlatacağınıza dair net ve somut bilgilere ulaşabileceksiniz.

Oyunlaştırmanın sadece bir "oyun" olmadığını, aslında kullanıcı deneyimini ve katılımını artırmanın etkili bir yolu olduğunu bu kitapla anlayacaksınız. Hem kütüphanecilere hem de bilgiye susamış okuyuculara rehberlik etmesi dileğiyle... Kütüphanelerdeki bilgiye erişim deneyimini yeniden şekillendirin ve bu değişimin parçası olun!

Devamını oku..
9786258375749
363154
Oyunlaştırma 101: Kütüphaneler İçin Oyunlaştırma Fikirleri
Oyunlaştırma 101: Kütüphaneler İçin Oyunlaştırma Fikirleri
256.00

Kütüphaneler, tarih boyunca bilginin saklandığı, paylaşıldığı ve aktarıldığı yerler olarak karşımıza çıkar. Ancak dijital dönemin getirdiği hızlı değişimle, kütüphaneler de evrim geçirmeye ve kullanıcılarına daha etkileşimli deneyimler sunmaya başlamıştır. Peki bu etkileşimi en üst düzeye taşımanın yolu nedir? Cevap basit: Oyunlaştırma.

Bu eser, oyunlaştırmanın kütüphanecilikte nasıl uygulanabileceğini, kullanıcı deneyimini nasıl zenginleştirebileceğini detaylı bir şekilde ele almaktadır. Oyunlaştırma modellerinden, farklı kütüphane türlerine özgü oyunlaştırma fikirlerine kadar geniş bir yelpazede konulara değinilmektedir. Kütüphanelerin dijital çağın getirdiği yenilikleri nasıl kucaklayabileceğini, kullanıcıları nasıl daha aktif ve motive edebileceğini bu kitapla keşfedin.

Üniversite kütüphanelerinden, halk kütüphanelerine, çocuk kütüphanelerinden yenilikçi teknolojilere kadar birçok farklı alanı ele alan bu kitap, kütüphanecilere oyunlaştırmanın potansiyelini gösteriyor. Pratik örnekler, uygulama rehberleri ve gerçek deneyimlerle zenginleştirilmiş bölümler sayesinde, kütüphanenizde oyunlaştırmayı nasıl başlatacağınıza dair net ve somut bilgilere ulaşabileceksiniz.

Oyunlaştırmanın sadece bir "oyun" olmadığını, aslında kullanıcı deneyimini ve katılımını artırmanın etkili bir yolu olduğunu bu kitapla anlayacaksınız. Hem kütüphanecilere hem de bilgiye susamış okuyuculara rehberlik etmesi dileğiyle... Kütüphanelerdeki bilgiye erişim deneyimini yeniden şekillendirin ve bu değişimin parçası olun!

Kapat